Ik wil graag opnemen met men ps3 maar wil daar geen hd pvr voor willen aan te schaffen kan het ook anders?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Castle
9 jaar geleden
Je kan een camera op de tv/monitor richten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
indien je PS3 geen camera heeft, kan u daar geen opnames mee maken....

Antwoorden (2)

De directe beelden opnemen kan helaas alleen met een capture card omdat de PS3 daar zelf geen softwarematige oplossing voor biedt. Een alternatief is, zoals genoemd, om een camera op het scherm te richten. Doe dit wel in een donkere ruimte om zo min mogelijk last te hebben van reflecties. Als de camera ondersteuning voor een externe microfoon biedt, zou je de audio nog kunnen koppelen met je TV om zo minder verlies te hebben. De beeldkwaliteit zal echter nooit echt mooi worden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt tegenwoordig ook een easycap 2.0 kijk daar maar eens naar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vraag was naar een oplossing zonder aanschaf van een capture apparaat. Daarnaast komt de kwaliteit niet in de buurt van HD.
Je kan ipv een HD PVR voor vele (goedkopere) alternatieven gaan. Maar je zal toch echt een extern kastje/doosje moeten kopen. Probeer eens te zoeken op 'Cheap Capture card' of 'Best capture card price/quality' of iets dergelijks. Roxio en Elgato zijn erg goede alternatieven.