Mijn ps3 maakt een ruisend geluid tijdens het spelen van gta5, wat is dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je dat je spelconsole aan het trillen was of bedoel je nog iets anders?

Antwoorden (1)

Dat zal denk ik het lezen van de cd, of het draaien van de ventilator van het apparaat zijn.
Het kan zijn dat de ventilator wat stoffig is, en daarom wat harder draait.
Moet je even kijken dat je Playstation langs alle kanten voldoende ruimte heeft, eventueel eens goed schoonmakrn.
Geen ervaring mee, zou ik even voor Googlen hoe je dit het beste kunt doen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt waarschijnlijk aan het lezen, want de vraagsteller geeft aan echt alleen met GTA5, (Ikzelf had dit probleem ook), Dus aan de ventilator zal het niet echt liggen, omdat ie met andere games wel gewoon ''normale'' geluiden maakt.