Wat zijn leuke uitdagende spellen voor op de Wii? Zie uitleg.

Big Brain Academy vind ik niet meer zo interessant. Eigenlijk zoek ik meer een verhaal waarbij je dingen moet zoeken en verbanden moet leggen, zoals een misdaadverhaal. Is er zoiets voor de Wii?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik speel bij alle onderdelen de moeilijke versie en scoor daar minimaal zilver, sommigen goud (de medaille die je kunt verdienen). Veel beter dan die kan ik niet worden, zonder er een dagtaak aan te hebben... ;-)

Antwoorden (7)

Jazeker wel, vandaag ben ik nog bij de Mediamarkt geweest en daar hebben ze veel liggen. Vooral in de voordeelbak (tot € 14,95 euro)

Helaas weet ik zo even geen titels...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Super paper Mario' is misschien iets voor jou??
Het is een avonturen spel, maar dan met opdrachten die je moet vervullen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind zeld Spyro erg leuk, en is ook goed uit te spelen.

http://www.metacritic.com/games/platforms/wii/legendofspyrodawnofthedragon

En deze versie is al wat ouder, dus meschien niet meer zo duur.

Toegevoegd na 8 minuten:
zel=zelf.

Je kunt ook vliegen met de draken, dat vind ik zo leuk hier aan.
En al die elementen die je kunt gebruiken.
Vuur, ijs lucht, aarde, gif ,angst en nog meer.
En helemaal leuk, is de furie aanval die je kunt opbouwen, en dan boem in een klap je vijanden weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt als een spel dat mijn zoon leuk zou vinden. Misschien wel de moeite waard om aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is voor 7+ leeftijd.
Spongebob atlantis squarepantis is heel leuk!
Springen, zoeken, puzzelen en lachen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben geen Spongebob-fan. Als zijn stem erin voorkomt, dan wil ik het niet spelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha, ja.. zijn stem komt erin voor.. Niet spelen dus!
Misschien Call of Duty? Een schietspelletje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je even kijken op het Nintendo forum, daar staan genoeg leuke spellen en anders kun je het daar vragen;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
raving rabbits is een leuk spel
ook super grappig