Mijn PS3 valt steeds uit, hij geeft eerst 2 piepjes, en dan geeft hij knipperend rood licht aan..hoe verhelp ik dit?

Moet ik hem repareren? ik wil niet dat mijn HDD files weggaan.. :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (2)

De piepjes geven enkel aan dat de ps aan het afsluiten is.
De lampjes daarin tegen geven aan dat de software niet goed geladen kan worden. Dit is vrijwel altijd een harde schijf fout. Dit kan verholpen worden Door de schijf te vervangen te laten doorlezen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet je PS3 herstellen! Dit werkt 9 van de 10 x altijd. Er zit blijkbaar een fout in je PS3. Sla eerst alle opgeslagen items op via een USB stick in de PS3. Zie de link voor herstellen.