Ondersteunt mijn xbox wel vga en component?

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoi, ik had even een vraagje.

Ik heb sinds kort een XBOX 360 gekregen(als het goed is de eerste editie) en die ondersteund blijkbaar geen HDMI. Ik heb naar andere manieren gezocht voor mooi beeld en kwam bij 2 draden uit: VGA en component. Over allebei heb ik veel gelezen en naar mijn idee zijn ze allebei goed. Maar zoals ik het bekijk lijkt het alsof de draden te klein zijn om in mijn XBOX 360 te gaan. Of heb ik het fout? Welke is het beste voor mijn XBOX; VGA of component?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De eerste generatie maakt standaard gebruik van component. Hier heb je een kabel voor meegeleverd gekregen. Ik geloof ook dat er een HDMI variant voor is verschenen. Hoe dan ook, je sluit hem aan op die enorm grote aansluiting aan de achterkant. De Xbox heeft op de kast zelf geen VGA of Component aansluitingen. Vandaar dat je ze niet kunt vinden ;-). Heb je de kabel er niet bij, check het even bij game winkels die in gebruikte goederen handelen. Die hebben vaak nog wel zo'n kabel liggen.