Hoe kan je op een normale PC monitor PS3 spelen, in HD?

Toegevoegd na 2 minuten:
Mijn monitor heeft een D-sub en DVI ingangen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Met een HDMI naar DVI adapter, moet je wel je geluid zelf nog aansluiten.

Toegevoegd na 49 minuten:
Zie bron (in het buitenlands)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik las dat je monitor dan iets van HDCP moet ondersteunen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou kunnen, ik ga eens googelen....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hatsenkidee, een linkje met alle info:
http://community.eu.playstation.com/t5/Support-PS3/Connecting-PS3-to-PC-monitor-Any-Questions/m-p/12521450?WT.mc_id=TSO_EN_102
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap het nog steeds niet goed. Moet je monitor nou wel HDCP ondersteunen? Zo ja, kan ik dit dan toch nog voor elkaar krijgen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals ik het begrijp: je monitor moet HDCP ondersteunen voor content die dat vereist (ik neem aan blu-ray films, waarschijnlijk niet voor games maar dat heb ik zo snel niet duidelijk kunnen vinden)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom HDMI>DVI? Waarom niet gewoon DVI>DVI? HDCP is idd alleen nodig voor Blu-ray, dus als je gamet en x264.MKV's bekijkt heb je het niet nodig. Alleen als je volledige Blu-ray ISO's download of bekijkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah PS3 vandaar. Volgens mij gaat PS3 helemaal niet werken zonder HDCP. Kijk ook maar naar alle capture devices (voor XBox kan je dan HDMI recorden, voor PS3 niet, moet je component gebruiken).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan HDMI>DVI proberen, als dat niet lukt: http://www.consolepro.nl/vga-kabel-voor-wii-en-ps3-p-175.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
99% van de games is toch 720p en geen 1080p dus dan volstaat VGA prima.