Kan ik de gametaal van een duitse game veranderen naar het nederlands op de Xbox One?

Ik ben van plan om een Xbox One te kopen in Duitsland maar één ding zit mij dwars, en dat is als ik een Xbox koop in Duitsland en de Duitse FIFA 14 daarbij koop, dat ik dan de game taal niet in het Nederlands kan zetten. Klopt dat? Want de Xbox One is regiovrij.

En als ik een andere duitse game koopt werkt het dan ook?

PS: zitten er verder nog meer voorwaarden aan als je een Xbox One in Duitsland koopt?

Groet Jordicello

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.5K
Castle
10 jaar geleden
Over de voorwaarden heb ik dit voor je gevonden:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Tech-Media/article/detail/3549694/2013/11/22/Microsoft-ontraadt-Nederlandse-consument-Duitse-Xbox-One.dhtml
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
koop geen xbox one, ps4 is beter ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik neem aan dat er in elk geval altijd Engels op staat, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Ik zou wel kijken of er niet iets van invoerrechten ofzo zijn, want dat is een behoorlijke aankoop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar mijn weten heeft de xbox one uit duitsland geen nederlands, wel engels :)

Het beste antwoord

Net als bij de Xbox 360 is dat een beetje afhankelijk van de vraag of die taal wel op jouw speldisk aanwezig is. Daarnaast zijn Duitse games veelal gecensureerd waardoor je bijvoorbeeld minder geweld ziet. Zelf wacht ik dus gewoon op de Nederlandse release (of ik moet toevallig in Engeland zijn).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Gisteren heb ik de Xbox One gehaald uit Duitsland. Het mooiste was dat ik nadat ik FIFA 14 had geinstalleerd de Nederlandse taal kon kiezen in het FIFA Menu