Hoe sluit ik mij XBOX360/go aan op een pc monitor?

Achterop de XBOX is alleen een A/V ingang en een HDMI ingang. Maar ik wil een monitor aansluiten met een VGA aansluiting. Hoe doe ik dit. De kabel VDA HD AV past niet in de XBOX

Toegevoegd na 48 seconden:
VDA moet zijn VGA

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Daar zijn speciale kabels voor.

https://www.google.nl/search?q=xbox+vga+kabel&rlz=1C1CHFX_nlNL565NL565&oq=xbox+vga+kabel&aqs=chrome..69i57j0l5.3334j0j4&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#es_sm=93&espv=210&q=xbox+vga+kabel&tbm=shop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet via een USB port.

Toegevoegd na 34 seconden:
Je kunt ook een HDMI kabel kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee en nee. Een USB-kabel gaat helemaal niet werken als je iets met beeld en een Xbox wil. Een HDMI-kabel krijg je niet in een VGA aansluiting geduwd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een VGA kabel kopen met een stekker voor een HDMI ofzo toxh?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vast, maar die werken dan niet. VGA is een analoog signaal, HDMI is digitaal. Het zal dan dus een dure omvormer moeten zijn geen kabeltje. "Een HDMI-kabel" noem je dat sowieso niet.