heb je een origin accound nodig voor ps3?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag niet twee keer het zelfde: http://www.goeievraag.nl/vraag/elektronica/spelcomputers/vroeg-origin-accound-ps3-games.472398.
Er word wel geantwoord, beetje geduld :)!

Antwoorden (2)

Nee, wanneer u met de Playstation online wilt gaan zult u een account aan moeten maken via PlayStation Network (PSN). Als er een account aangemaakt is kan hiermee ingelogd worden op de Playstation en kunt u gebruik maken van de online mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt alleen met origin te maken, als je met sommige games van EA je stats etc wil checken, dan zal je een origin account aan je PSN moeten linken, maar gewoon spelen op de ps3 is daar helemaal los van.
Origin is een PC software.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
Voor games als Need for Speed zijn online rankings beschikbaar, en in dat geval zul je inderdaad moeten inloggen met je EA account. De PS3 zelf heeft daar niks mee te maken.