Ik ben mijn black ops disk kwijt voor de ps3 hoe kan ik black ops zonder de disk spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja, als pc gamer heb je dat probleem niet.

Het beste antwoord

Wat je kan doen is je PS3 laten ombouwen. Je kan dan namelijk gebrande spellen afspelen op je PS3. Als je dan een game kwijtraakt dan brand je hem gewoon opnieuw op een DVD-ROM en kan je hem gewoon spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het enige nadeel is dat je gebanned kan worden.

Andere antwoorden (2)

Dit kan dan niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals het hier boven mij al aangegeven wordt kun je hem idd gewoon branden je hoeft je geen zorgen te maken over de gegevens want die staan gewoon op je ps3
Groeten marijn.