Nee dit is op het moment niet mogelijk. Sony heeft wel plannen om dit mogelijk te maken, maar onduidelijk is wanneer dit gedaan wordt en of er extra voor betaald zal moeten worden.

Dit is wat wikipedia er over te zeggen heeft:

Achterwaartse compatibiliteit

PlayStation 4 is niet in staat om PlayStation 3-titels af te spelen. Dit komt door de overstap van de Cell-architectuur naar de AMD-x86-64-architectuur. Deze technologieën verschillen zoveel van elkaar dat het onmogelijk is om een PS3-game direct af te spelen op PS4. Ook PlayStation Network-spellen voor PS3 kunnen niet afgespeeld worden op PS4. Sony overweegt mogelijkheden om deze spellen via de Gaikai Cloud beschikbaar te maken, zodat ze gestreamd kunnen worden. Het plan is om ook PlayStation- en PlayStation 2-titels beschikbaar te maken op PlayStation 4.