Is het mogelijk om in Call of Duty: Modern Warfare 2 je scope van je sniper rifle af te halen? of in COD4? (Call of Duty: Modern Warfare)

Toegevoegd na 16 seconden:
(op de ps3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

zelf heb ik een yellow light of death geval met de ps3 dus kan het niet na kijken.ik denk dat je de online gameplay bedoeld?in call of duty 4 kan je de ACOG scope unlocken met sniper rifes.ik zelf deed dat altijd met de bolt action sniper rifes.met de ACOG scope ben je iets meer wendbaar en sneller met reageren van je doel.het nadeel is wel dat je geweer wat minder bereik heeft.in modern warfare 2 wordt het interessanter.je kan in modern warfare 2 ook de ACOG scope unlocken (ik dacht na tien kills al) maar ook de thermal scope.met die scope zie je je doel 'verlichten' in een zwart/wit beeld.dus het is wat duidelijker waar de vijand zich bevind.maar ook met deze scope is je bereik weer beperkt.het interessante van sniper rifes in modern warfare 2 is dat je ook een silencer kan gebruiken.dus elke keer dat je een schot lost ben je onzichtbaar op enemy radar.toch belangrijk voor een sniper.maar ook met een silencer is je bereik weer beperkt.je kan de ACOG scope en silencer in combinatie gebruiken met de 'bling' perk.