Mijn Xbox 360 controller wil niet meer opladen hoe komt dit?

als ik mijn controller wil opladen gaat het indicatie lampje meteen op groen, maar als ik kijk bij het accu percentage is dat niks of bijna niks (1 van de 3 streepjes).
als ik hem gewoon aan de oplader laat zonder er mee te spelen doet ie ook niks.

heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn.

de controller, en accu die er in zit, zijn van afgelopen zomer vakantie dus nog geen jaar oud.

gevallen zijn ze ook nog nooit dus ik sluit uit dat ze kapot zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

connectors schoon? Accu niet lui? Rpobeer ze eens een nacht lang te laden, ongeacht het lampje. Als dat allemaal niet helpt zou ik toch terugvallen op je garantie.