Hoe kan ik testen of iedereen mij duidelijk verstaat op bijv, Gta v online?

Ik heb een headset aangeschaft voor mijn PS3. Nou wil ik alleen weten of iedereen mij goed kan verstaan, Hoe kan ik dat testen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

nodig een vriend uit voor een chat en vraag of hij je kan verstaan en als hij antwoord geeft verstaat hij jou