Klopt het dat je Xbox live gold nodig hebt om multiplayer te spelen op gta v?

IK heb gehoord dat je al je een xbox koopt en daarmee online wilt daarvoor moet betalen via een bepaalde live card, Klopt dat? En hoe duur kan dat dan uitvallen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Dat klopt. De goedkoopste manier is gewoon direct voor een jaar aan te schaffen. Dit kan met gebruikmaking van een creditcard of een kaart die je kan kopen in de winkel. De creditcard optie kost 60 euro voor een heel jaar. Als je kiest voor driemaandelijks betaal je 20 euro per 3 maanden (80 euro per jaar). Je krijgt dus bij afname heel jaar eigenlijk 3 maanden "gratis". Ook kun je gebruik maken van proefabonnementen. Deze zijn vaak te vinden bij games. Hiermee kun je vaak een aantal dagen gratis gebruik maken van Xbox live gold. Na afloop van de proefperiode ga je automatisch weer over naar "zilver"
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, voor 40 euro kan je een heel jaar Gold krijgen