Waarvoor zit er op de 3ds xl een infrarood sensor ?

Op mijn nieuwe Nintendo 3ds xl zit een infrarood sensor. Maar hoe en waarvoor kan je die gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De 2DS, 3DS en 3DS XL bevatten net als de GamePad van de Wii U een infrarood sensor. Waar die op de Wii U gebruikt wordt om als afstandsbediening voor de TV gebruikt te worden, is deze optie op de handheld consoles niet aanwezig. Het zou ook niet logisch zijn omdat jouw aandacht bij de content op de console is en niet bij de TV.

Waar ze hem wel voor gebruiken is om met accessoires te communiceren. Zover ik weet is dit wel beperkt tot de Circle Pad Pro voor de 3DS of de 3DS XL. Voor de 2DS is nog geen accessoire aangekondigd.