Ik heb een kapotte ps3 controller als ik r2 helemaal indruk gaat de auto waarin ik rij niet op ze maximale snelheid hoe maak ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn wat bedrijfjes (die je kan vinden via o.a marktplaats en google) die de dual-shock van je controller kunnen maken.
Als je nog garantie hebt zou ik het via je garantie doen. Heb je dit niet ben je vaak goedkoper uit voor een nieuwe (eventueel tweedehandse) controller
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan een controller openmaken (leuker dan straks weer in elkaar zetten) en even kijken of er niets kapot is of verschoven. In de link kun je zien hoe je het openmaakt. Het kan zijn dat het veertje erin even eruit is gegaan. Anders zul je inderdaad een nieuwe (tweedehandse) moeten gaan halen.

Hopelijk helpt het.