iPad 2 iOS7 app blijft installeren. Hoe is dit op te lossen?

Ik heb laatst voor het eerst geprobeerd een iOS app te downloaden via het internet (dus niet via iTunes of de App Store). Als ik de app gedownload heb en het bestand naar iTunes sleep verschijnt de app wel. Als ik hem daarna via iTunes naar mijn iPad 2 wil slepen lukt dit ook. Als de app daarna op mijn iPad 2 verschijnt blijft er maar staan 'Installeren'. Ik heb de iPad zo de hele nacht laten 'installeren' maar de volgende ochtend staat er nog steeds 'installeren'. Ook heb ik geprobeerd de iPad te herstarten maar dan blijft er bij de app staan 'Wachten'. Mijn iPad is niet gejailbreaked.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt hem het best resetten weer, ( als je wel een back-up hebt gemaakt ) En dan zou ik gewoon via de IPad de update downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zou het wel lukken, maar het was een betaalde app. En ik mag dus van mijn ouders geen apps kopen. Deze had ik dus gratis op het internet gevonden. Maar zou het volgens deze manier wel moeten lukken?
Verwijder de app (vasthouden van scherm dan kruisje bij app) en installeer hem opnieuw. Zou moeten werken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heb ik dus al enkele keren gedaan! Maar er blijft steeds maar 'installeren' staan..
het is ONMOGELIJK om een app die niet uit de app store is te downloaden op een ipad (tenzij jailbreak).
Je moet de ipad resetten om de app eraf te krijgen.
Niet echt slim als je geen back-up hebt.

tip: back-up je ipad voordat je wat nieuws wil proberen. nu is er geen andere mogelijkheid om je ipad te resetten, anders blijft de app op installeren staan.

tip2: download alleen vanaf de app store!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kon de app wel gewoon verwijderen dus dan toch maar via de app store.