Op je ps3 kan je van alles en nog wat zetten, Je kan spellen doawloaden in de playstation store, je kan er film en muziek op dowloaden en de alle spellen worden er opgeslagen, ook wordt een deel van het spel al meteen op de harde schijf gezet zodat het sneller is (bij gta 5 bijvoorbeeld 8 GB)

Als je dus geen films, muziek en spellen wilt dowloaden dan is 500 GB misschien een beetje veel en heb je al genoeg met 300 GB wat dus goedkoper is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zodat je Games uit de Playstation Store kan downloaden en games kunt opslaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel simpel, om grote bestanden van games op te slaan. PlayStation games vereisten veel geheugen