Is de PS3 fat een stuk langzamer dan de slim?

Ik wil de ps3 fat gaan kopen maar nu vraag ik me af of hij wel een beetje snel is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Alle PS3's zijn even snel. Althans qua grafische en processorkracht. Een andere HDD zou een verschil kunnen maken in specifieke gevallen. Een console heeft altijd dezelfde (presterende) hardware anders krijg je opeens: Spel x is niet goed speelbaar op Console y gemaakt tussen 2005-2007. De wereld zou te klein zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks
De ps3 Fat is inderdaad slomer en heeft ook een slechtere beeld kwaliteit, ik zou je aanraden om gewoon een ps3 slim of de allernieuwste te kopen, wat je ook zou kunnen doen is wachten op de ps4, die kost wat meer maar dan heb je wel iets wat veel langer mee gaat en beter is.