Is de playstation 3 slim nog ergens verkrijgbaar?

Ïk wil de playstation 3 slim kopen maar die is nergens meer vergrijgbaar vanwege de nieuwe versie playstation 3. is de slim nog ergens te koop ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij bol.com is hij nog verkrijgbaar. Maar ik denk dat je beter kan wachten op de ps4

http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-3-slim-160-gb/1004004010528039/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De PS4 zal geen PS3 games draaien en lang niet alle games zullen in aanmerking komen voor een upgrade naar de PS4 versie. Dat is dus een volkomen nutteloze opmerking. @vraagsteller : Overigens zijn er meerdere Playstation 3 Slims. 12GB en 500GB en allerlei kleuren. Welke zoek je?