Playstation 3 hoe fix ik de error code 8013013E?

sinds ik een nieuwe router heb krijg ik deze error code als ik mijn netwer wil aanmelden?

Toegevoegd na 51 minuten:
kan iemand zeggen wat het e-mail adress van sony is voor de playstation 3 vragen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Ik was zelf ook niet echt bekend met deze error (als PS3 fan), maar onderstaande heb ik voor je gevonden. Hopelijk helpt het.

Beschrijving PlayStation-foutmelding: deze foutmelding treedt op als WPA-beveiliging of alleen op het PS3-systeem is ingeschakeld (en niet op het draadloze toegangspunt) of alleen op het draadloze toegangspunt (en niet op het PS3-systeem). Dit kan ook gebeuren als je netwerk op MAC-adressen filtert.

Oplossing

Start het PS3-systeem opnieuw op en probeer opnieuw verbinding te maken.
Neem contact op met de persoon die je netwerk beheert om erachter te komen of het netwerk gebruik maakt van WPA-beveiliging en pas de instellingen van je PS3-netwerk aan. Klik hier voor een walkthrough over het instellen van je netwerkconfiguratie.
Als je draadloze toegangspunt (de router) MAC-adressen filtert, moet je je MAC-adres registreren. Neem contact op met de fabrikant van je router om instructies te verkrijgen over hoe je dit moet doen. Klik hier om te zien wat het MAC-adres van het PS3-systeem is.
Ga voor meer tips en hints over het gebruik van je PlayStation-systeem naar onze technische-ondersteuningsforums op community.eu.playstation.com.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
opnieuw opstarten heb ik al zo vaak gedaan. ik weet dat mijn netwerk wpa gebruikt want als ik dat op mijn laptop doe moet ik wpa netwerk key invullen. maar het probleem is ik weet niet hoe ik mac adressen moet registreren.
Castle
10 jaar geleden
MAc adres ophalen: Settings -> System Settings -> System Information http://uk.playstation.com/ps3/support/network/detail/item97812/Obtain-the-MAC-address/ In de volgende link staat wat beschreven of het registeren van MAC adressen.
http://ps3forum.nl/index.php?topic=1612.0 Hopelijk helpt dit een beetje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zal kijken bedankt voor de moeite
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
sorry ik heb niet zoveel aan uw antwoord gehad maar toch bedankt voor de moeite