Is het mogelijk PS3 aan te sluiten aan de PC?

Ik heb PS3 en wil niet online spelen, maar binnen een gesloten circuit. Nu wil ik spelletjes van Playstation.Com kopen en vervolgens deze downloaden en op mijn PS3 installeren. Kan ik dit doen door mijn PS3 aan te sluiten aan het torentje van mijn PC? Uiteraard zal ik dan eerst een account aanmaken bij Playstation.Com Mijn besturingssysteem op mijn PC is Windows7. Graag zie ik jullie reactie tegemoet en alvast bedankt voor jullie medewerking.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alles wat je wil kan niet. PSN spellen kan je legaal alleen via de PS3 downloaden (illegaal kan via de PC, maar dan moet je een firmware hebben van 3.55 of lager, en dat is nooit toevallig meer zo). Je kan je PS3 wel gewoon in het netwerk hangen via je router. Je kan dan video/audio bestanden delen, volgens mij met behulp van wat extra software. Als je een gehackte PS3 hebt (CFW) moet je even via PM contact opnemen.

Het beste antwoord

Deze spelletjes die je wilt donwloaden via de site moet via je playstation zelf. Je playstation kan niet aangesloten worden aan de PC. Zorg dat je een internetkabel aan je ps3 doet - of je bij instelling > netwerk instellingen je draadloze internet toevoegd. Binnen een gesloten circuit spelen kan je juist alleen maar online. Als je een account hebt gemaakt via playstation network (deze is nodig) dan kan je 'online' altijd zelf bepalen of je alleen met vrienden wilt spelen ja of nee.