Mag je je ps3 slim meenemen naar het buitenland ( Turkije ) ?

Ik wil graag mijn ps3 meenemen naar Turkije omdat we eerst naar familie gaan, en daar is het nogal saai dus dan wil ik graag me ps3 bij me hebben. Maar kan dat wel? Gaan ze daar moeilijk over doen bij de douane? En waar kan ik de ps3 het beste in doen om het te beschermen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ja, dat mag, zelfs in je handbagage mag je deze mee nemen, stop hem in een laptoptas, als hij daarin past, of anders in een doos.