Hoe krijg ik meer gb op Mijn iPod zonder te betalen?

Als ik naar instellingen ga Dan ga ik naar algemeen
En Dan Zie ik beschikbaar 4,2 gb Staan
Naar hoe krijg ik die

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe krijg je die? Die heb je al! Je hebt nog 4.2 GB over om te vullen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gaat om icloud he, niet om interne opslag.

Het beste antwoord

De beschikbare opslag die jij aangeeft is van iCloud.
Een losstaand programma wat niets te maken heeft met de capaciteit van je iPod.
iCloud maakt het mogelijk om bestanden uit te wisselen met andere apple apparaten op een leuke en snelle manier.

Om de opslag te verhogen naar meer gigabytes zal je toch echt moeten betalen.
Je krijgt van iCloud gratis 5,0 gb. Wil je meer? dan vraagt iCloud om een vergoeding.

Ik hoop je zo voldoende geholpen te hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel ik Koop Dan wel meer gb