Het lukt me niet op met m'n dsi op internet te komen.

Ik heb al heel veel youtube filpjes gezien, maar nog geen een heeft me geholpen.

Eerst ga ik naar system settings, dan internet, dan connection settings. Alle connection (1 t/m 6) staat bij; Setup Complete (dus ook bij de Advenced Setup).

Als ik een connection test doe, bijvoorbeeld bij connection 1 komt er errorcode 051300-1 te staan.
(ik kon deze code niet terug vinden op internet).

Wat moet ik nu doen om toch op internet te komen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is er geen beschikbare internetverbinding in de buurt?

Het beste antwoord

BIk ben er ook net achter dat wij thuis niet via de DSi op internet kunnen. Het blijkt (bij mij dan) dat het aan de experiabox (modem) ligt van KPN. Ik heb de 780 (type). Het schijnt wel via de nieuwere 787 te kunnen. Al gebeld met KPN maar hellaas, alleen als hij stuk is (de modem) sturen ze een nieuwe op en niet als je niet met je DSi op internet kan. Lekker klantvriendelijk van KPN :-(.

Toegevoegd na 23 seconden:
BIk moet natuurlijk Ik zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij hebben hier beneden ook een KPN Experia Box staan, maar ik heb geen DSi, enkel een gewone DS. Als ik in de instellingen van mijn Router ga kijken, bij draadloze verbindingen, dan kan ik daar de beveiliging op WPA en op WEP zetten. WPA is vaak te gecompliceerd voor deze kleine apparaatjes, probeer het maar eens als je je beveiliging op WEP zet. Succes!