Waarom heeft de wereldkaart van Mii Plaza op de 3DS geen kaart voor Australië?

Als je niet snapt wat ik bedoel :
Door met je 3DS op standby in je zak rond te lopen kan het apparaat contact maken met andere mensen die ook hun 3DS mee hebben. Zo maakt je 3DS een kaart aan met een overzicht van regio's en landen waaruit je mensen bent tegengekomen. Zo'n kaart bestaat dus niet voor Australië, er staat een vraagteken. Het is toch zeker geen klein land!..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen idee.
Maar zou er wel moeten zijn.
http://gamesites.nintendo.com.au/streetpass-groups/en_AU/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaa dat zijn gewoon bijeenkomsten om mensen met een 3DS bij elkaar te brengen. Die functie hebben alle 3DSen inderdaad, maar ook in Australie zelf heeft Mii Plaza geen kaart van het land. Zoals dit : http://www.nintendoworldreport.com/media/28160/4/2.jpg

Antwoorden (1)

het kan zijn dat de maker van ds niet wil dat mensen van australië er een hebben soms heb je zo'n soort dingen bijv. hamachi syrië mag geen hamachi hebben.

en dat kan nu ook bij australië zijn

of hij reikt niet zover naar australie