Ik zit te twijfelen tussen een play & charge kit of een oplaadstation voor de xbox 360 controller. Wat zijn de voor- en nadelen?

Een play & charge kit lijkt mij weer vervelend omdat ik dan als de batterijen leeg zijn met draad moet gamen, maar ik hoorde dat dit wel goedkoper is dan z'n oplaadstation. Verder weet ik niet zo goed waar ik op moet letten bij m'n keuze en wat de voor- en nadelen zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik heb ze beide.

Maar wat mij opviel, m'n controller laadt ook op als deze verbonden is en de console uitgeschakeld is.

Het nadeel van een laadstation, als je controllers leeg zijn, kun je niet verder spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uit ervaring weet ik dat je beter een play en charge kan nemen, met een laadstation moet je wachten totdat je controllers weer een beetje opgeladen zijn en meestal worden de controllers dan ook alleen een klein stukje opgeladen ipv helemaal (het is namelijk erg slegt voor de accu als hij vaak maar een stukje word opgeladen.

Toegevoegd na 19 seconden:
*slecht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou voor laadstation gaan, zitten 2 accus bij, dus voor gebruik beide laden daarna kan je als er 1 leeg is gewoon accu wisselen. Zo heb je dus altijd volle accu, en kan je fijn draadloos spelen. Bij bartsmit. Kost zon setje €15,00
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze beide, maar aangezien je in je vraag al aangeeft dat je het niet fijn vindt om met een draad te spelen raad ik je het oplaadstation aan, vaak zitten er twee accu's bij zodat je kan wisselen.

Daarnaast laden ze vrij snel waardoor je nooit zonder accu komt te zitten :)