Far cry 3 slaat niet voortgang offline niet op?

Ik heb niet altijd een netwerkverbinding op m'n Ps3 en wil FC3 dus offline spelen. Ik ben net gestart met FC3, maar ondanks dat ik al verder in t spel zat ( broer was net geschoten..)/ daarna afgesloten/ startte het spel toen ik de ps weer aanzette, daarnet weer helemaal vanaf het begin op. Hoe kan dit en hoe kan ik het voorkomen? Ik speel single player.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet dit spel zelf opslaan als je stopt met spelen, er zitten hier en daar volgens mij wel auto-save momenten in, maar t beste is als je zelf opslaat