Kan je een Wii zo instellen dat ik niet naar de ontvanger moet wijzen, maar naar het scherm?

Heb een Wii te leen, maar ik vind het bezopen dat ik naar de sensorbar moet wijzen ipv naar het midden van het scherm. Ik kan geen kalibratie vinden. Is dat er dan echt niet? Zit nu steeds te laag te mikken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Ligt de sensorbar boven of onder de tv? Kijk ook goed of de balk niet te ver naar achter ligt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Boven of onder, heb beide geprobeerd, beide in principe hetzelfde probleem. Ik richt naar het midden van het beeld. De cursor komt niet in beeld. Ik richt naar de balk, de cursor zit midden in beeld. Balk valt bijna van de tv af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar, welk menu, Wii Instellingen>....>...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het enige wat je daar kunt instellen is of de balk bovenop of onder je tv staat. Je moet gewoon naar de sensor wijzen want je tv gaat echt geen signalen van je wii mote oppikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar is dat menu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wii instellingingen > Sensorbalk > Positie sensorbalk. Was je misschien in vol daglicht bezig? Dat kan ook storen met de Wiimote.

Het beste antwoord

Door die balk ziet de wii je bewegingen, je kan de sensorbalk ook op je tv zetten dat je wat hoger moet richten..
Je kan het niet intstellen want dat zien die balk het toch niet waar je bent?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De 'Bewegingsbalk' ziet waar je bent, je kan hem dichter bij je scherm zetten, maar het is niet mogelijk dat je 'scherm' op zichzelf ziet waar je met je controller zit