De PS3 Slim verbruikt onder full load net geen 100 watt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel betaal je dan per uur?
( elektriciteit )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar kan je een berekening voor maken : E=P●t
E=0,1●1
E=0,1
1 Uur = 0,1kWh
1kWh is ongeveer 0,25 cent (kan ook minder/meer zijn)
Dus zal het ongeveer 0,025 cent per uur zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
60 cent, als hij de hele dag aanstaat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goh, ik heb altijd gedacht dat de kosten een stuk hoger lagen. Ik heb lang getwijfeld over de aanschaf van een PS3. Bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Eloines Dit is alleen bij de Playstation 3 Slim, bij de normale Playstation zal het ongeveer dubbel zijn.
@drinksap010 Dit is alleen wanneer je hem dus gebruikt, als hij op stand-by staat zal het maar enkele watt kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik call of duty in mijn ps3 stop, hoor ik steeds een irritante 'bewegende' cd geluid. Kan dit geluid weg?
Bij andere cd's gebeurd dit niet... En bij online schietspellen, dan pakt de ps3 toch meer energie als gewoonlijk, want hij moest steeds analyseren hoe de andere spelers bewegen enz,