Een Goede niet al te Dure Gaming VideoKaart?

Ik zoek een videokaart waar ik games fijn op kan spelen. Ik hoef het niet op Ultra te spelen maar op normaal zonder irritante lagg.

Ik weet niet wat goedkoop is voor een videokaart maar ik wil het wel onder de 100 euro houden.

Weet iemand een goede videokaart voor mij?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

ja. een goede is ati radeon hd 7770.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De ATI Radeon 7770 HD is een goede videokaart. Deze wilde ik gaan halen maar de verkoper raadde me de ATI Radeon 6850 HD aan. Hij is net ietsje beter en zal minder snel haperen in games. Hij is alleen ietsje goedkoper omdat hij uit een oudere serie komt, maar daardoor is hij totaal niet slecht. Als je de 6850 niet kunt vinden kun je ook voor de 7770 gaan.