Hoe kan ik een game op hogere kwaliteit spelen zonder lagg?

Ik heb laatst SimCity gekocht, nu blijkt dat mijn computer het spel wel aan kan maar ik moet alles bij 'Graphics' op 'Laag' zetten.

Weet iemand een idee om er voor te zorgen dat ik een tikkeltje hoger kan zetten zonder irritante lagg?

baspieter100

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Meestal moet je dan gewoon eens kijken naar je hardware. Wat zit er in je computer? En als je op een laptop werkt, wordt deze erg heet?
Persoonlijk doe ik al mijn werk en games op mijn laptop, en bij SimCity begin ik pas te laggen als hij erg heet wordt.
Aangezien je een internetverbinding nodig hebt om te kunnen spelen, kan sloom internet ook een oorzaak zijn. Ik weet niet zeker of dat invloed heeft op de game zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hangt er veel van af wat voor onderdelen je in je computer(desktop?) hebt. je moet voor games een goede processor (minder belangrijk) en een goede video card(echt belangerijk!) hebben. voor minecraft heb je een mod die je lags vermindert maar bij simcity bestaat dat niet. Dus als je een laptop hebt, een nieuwe kopen(beter een computer want op een computer, desktop kun je onderdelen verwisselen). en als je een desktop hebt moet je je video card en optioneel je processor .

ik hoop dat ik je genoeg informatie heb gegeven XD.