Als je je ps3 in een kleine ruimte hebt staan, met bijvoorbeeld een kastje er omheen kan het zijn dat hij oververhit raak. Dit kan simpel worden opgelost door de ps3 bijvoorbeeld op een tafel te zetten tijdens het gamen.

Het kan ook goed zijn dat er iets mis is met de stroom toevoer. In dit geval kijk even of alle kabels er wel goed in zitten, haal ze er misschien ook gewoon even uit en stop ze er weer in, maar misschien moet je er gewoon even mee naar de winkel.

Ps. Dit soort vragen worden misschien/vaak sneller/beter beantwoord op een technisch of game forum ;)