Is 12gb genoeg voor playstation?

Hallo iedereen ik heb een vraag ik wil de ps3 ulta slim 12gb kopen, mijn vraag is, is dit genoeg? Ik download geen demo's ofzo speel niet online,geen foto's er op zetten, ik speel alleen fifa 13 dus alleen 1 Game, Sla wel op, Maar echt alleen maar fifa 13, geen 2e andere game.
Is dit genoeg?

Groetjes.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dan is het wel genoeg...
Online spelen kan gewoon alleen ik snap nu niet waarom je dan een PlayStation neemt? Een tip: als je niet online speelt met vrienden die ook PS hebben gewoon voor pc kopen en een (draadloze) pc controller en dan je pc met hdmi aan je tv en dan kan je het ook gewoon spelen en dat bespaart je veel geld

Veel Succes!