Waarom laad mijn psp ineens niet meer op?

Hallo, ik dacht ik ga even muziek luisteren op me psp maar de batterij was bijna leeg dus wou ik hem opladen, maar toen laadde hij ineens niet op en uit de oplader komt gewoon 5 volt. en de batterij is ook gewoon goed. Ik heb het ook al op me andere psp geprobeerd en toen deed ie ook niks. dus hoe kan dat? En wat kan ik er aan doen? Alsjeblieft help me want ik heb hem morgen weer nodig.

Groetjes Tim.

Toegevoegd na 3 dagen:
Oké het is nu opgelost. De oplader was inderdaad kapot. Er kwam gewoon 5 volt uit maar als je er echt stroom van wou trekken dan viel de spanning weg. Dus had ik de kabel losgeknipt en deze aan een andere 5 volt oplader gemaakt, en toen laadde de psp wel op. Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

mogelijk is inderdaad je lader kapot.
Ik weet niet hoe oud je psp is maar je zal nog es kunnen kijken of er gerantie op zit zodat je ermee terug naar de winkel kan gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, mijn lader is kapot, er kwam wel gewoon 5 volt uit maar als je er echt stroom van wou trekken zakte het voltage weg. Dus heb ik de kabel losgeknipt en deze aan een andere 5 volt lader gezet en toen laadde de psp wel op. Nog bedankt voor je andwoord!

Andere antwoorden (1)

Hoi Tim,
Het ziet er naar uit dat je oplader kapot is.
In de beschrijving van de vraag zeg je dat je 2 psp's hebt, misschien is het handig om de oplader van de eerste psp te zoeken en die te gebruiken. Als die ook stuk is, dan zou je naar de winkel moeten en een nieuwe kopen

succes