hoe bouw ik een android tablet zonder store om tot 1 met store?

pas een tablet gekocht bij bart smit.. heeft dat ding geen store alleen een neppe met een paar saaie betaalde spellen.
is er een mogelijkheid om daar toch de echte store op te krijgen?

Of moet ik een nieuwe kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet maar dat betekend niet dat je niet kan downloaden.
ga naar google op je tab en typ de app in die je wilt +.apk erachter en dan gwn op een link klikken waar je de naam zoet en je download het en installeert het heel makkelijk

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, volgens mij wel ja. maar is het echt een android tablet? aleen als het echt een android tablet ga naar deze link met je tablet: http://www.4shared.com/android/rPP8O276/Google_Play_Store_31010.htm

Wel eerst registreren. anders kun je hem niet downloaden. succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is een echte.. ik ga het proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
succes! zeg even als het lukte a.u.b. als hij niet installeert dan weet ik denk ik wel iets anders.