Dit is niet mogelijk via een overdracht maar de manier dat wel kan is:

Je vriend moet via zijn PSN account inloggen op jouw PS3, (nieuwe gebruiker aanmaken en dan zijn gegevens gebruiken), dan kan hij de mappack downloaden (tip; laat hem even een tijdelijk nieuw wachtwoord maken, dan kan hij na het downloaden het weer naar orgineel veranderen), als je hem hebt gedownload, log je weer in op je eigen account, de andere account mag je NIET verwijderen maar moet op je ps3 blijven, dan in game tab de mappack installeren en dat ziy moeten werken.