hoe verbind je een ps3 met een wifi hotspot?

hoi
ik neem altijd op vakantie mijn ps3 mee voor films op te kijken

maar nu gaan wij naar een camping in spanje waar je moet betalen voor internet
ik wil gewoon ook op youtube filmpjes kunnen kijken met de ps3 op de tv
hoe kan ik de ps3 met een wifi hotspot verbinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (2)

Op PS3 zeggen dat je internetverbinding wil maken (ergens onder instellingen).
Dan wifi selecteren, het wifi netwerk selecteren waarmee je wil verbinden, en eventueel het wachtwoord invoeren.
Klaar :)

Toegevoegd na 2 minuten:
En als het internet daar betaald is moet je waarschijnlijk eerst bij de receptie betalen en een code halen
11 jaar geleden
Ik denk dat op de camping alleen in de nabijheid van de aanbieder WiFi is
dus niet in je tent denk ik. Mocht het wel het geval zijn dan zul je de naam en ww van het WiFi netwerk van de aanbieder moeten krijgen zodat je op het WiFi netwerk kan.
De Ps3 laten zoeken naar het WiFi netwerk om de verbinding te maken.
In je instellingen dan wel aanpassen of je bedraad bezig bent of draadloos.
Daarnaast een tv erbij is het wel een hoop gesleep naar je vakantieadres.
Voor filmpjes kijken lijkt het me handiger een laptop te gebruiken