kan ik ps vita games op mijn computer zetten?

dus ik ga morgen een memory card kopen (8gb) (vind ze heel duur)
omdat je zonder memorycard niets kan spelen op ps vita, nu is mijn vraag kan ik ps vita spelen kopen op psn store en als mijn memorycard vol staat een paar gedownloade games op mijn computer zetten?
8gb voor 35 euro is vrij duur volgens mij maar je krijgt er een gratis game bij.
de 4gb kost 20 euro maar er zit geen spel bij.

dus in het kort: ps vita games op mijn harde schijf van de computer zetten voor ruimte op mijn ps vita vrij te maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Nee, jammer genoeg niet. je kunt enkel sommige ps3 en psp games op de ps vita zetten via een ps3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het wel op de pc opslaan als backup.
Je moet dan het programma assistant connection manager installeren.
Uitleg en programma vind je hier:
http://manuals.playstation.net/document/nl/psvita/cm/installcma.html