Hoe kan ik een PSN account aanmaken? (zie uitleg)

Ik heb gewoon draadloos internet en dan staat er sluit een ether-kabel aan. Maar wat is dat en heb ik die nodig. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou even kijken bij instellingen en dan netwerkinstellingen en daar kijken bij instellingen internetverbinding. Daar kun je namelijk instellen of je wilt verbinden met kabel of draadloos. Succes :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze bedoelen een Ethernet-kabel, lijkt mij. Dat is het tegenovergestelde van DRAADLOOS internet. Dat is dus de bekabeld internet. De kabel loopt vanaf je router naar je PS3. Misschien moet je eens proberen een account te maken op je laptop/computer