Ik heb de season pass voor black ops 2 gekocht maar er is nog niets veranderd, kan iemand mij helpen?

ik heb bij black ops 2 in de playstation store de season pass gekocht ( 50euro) maar ik heb nog maar alleen een calling card ( een emblem ) voor black ops 2 gekregen bij playstation store stond er ook bij dat je bij de season pass 4dlc map packs krijgt en ook nuketown zombies toen ik dit gekocht heb heb ik alles dat ik kreeg gedownload maar er is nog niets bijgekomen kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ten eerste wil ik zeggen dat het antwoord hierboven fout is. Nuketown zombies was alleen te krijgen als je de Hardened of Prestige Edition van Black Ops 2 gekocht had.

Nu is bekend gemaakt dat als je de season pass koopt dat Nuketown Zombies in december verkrijgbaar is door een download. Dit zou waarschijnlijk 17 december zijn maar ik kan het mis hebben.

Verder krijg je als je de season pass gekocht heb een extra calling card. Ga naar barracks en dan naar calling cards om hem te zoeken. Het meest rechtse tabblad uit mijn hoofd. Die had je al gevonden had ik gelezen.

Verder krijg je als je de season pass koopt alle DLC (downloadable content) gratis. Dit houd in dat er waarschijnlijk 4 extra map packs zullen komen. Deze zul je gratis krijgen in plaats van ongeveer 14 euro per map pack. Deze zijn nog niet uitgebracht en daarom kan je die nog niet downloaden.

Ik hoop dat ik je geholpen heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nuketown zombies krijg je pas wanneer je zombies campaign heb uitgespeeld