Call of duty Blackops downloaden via PSN?

Is het mogelijk om Call of duty blackops 2 te kopen via Playstation Network? Mijn PS3 leest namelijk geen discs meer maar kan gedownloade spellen nog wel gewoon spelen. Zijn er mensen die dit afraden om het zo te kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb hetzelfde probleem(Ps3 leest ook geen discs meer) en ik heb inmiddels een aantal spellen online gekocht. Ze doen het altijd en zelfs als je een nieuwe Playstation koopt, zul je de spellen behouden omdat ze gelinkt zijn aan je account. Ikzelf raad het dus juist aan om via het PSN spellen te kopen.