Ik wil mijn Nintendo wii gaan verkopen, moet ik deze resetten of iets anders? Zo ja, hoe? En hoeveel zou ik er nog voor kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Wanneer er geen vertrouwelijke informatie opstaat zou ik er niks mee doen. Kijk even mijn bron hieronder, via deze site kan je je wii verkopen en je ziet direct hoeveel de spullen die je bezit waard zijn. Je kan dan proberen in eerste instantie een hoger bedrag via marktplaats te krijgen en anders gewoon via die site verkopen. Heb ik ook gedaan en netjes mn geld ontvangen!