Ik heb de eerste nintendo (nes) en ik wou weten hoeveel die waard is?

Ik heb een nintendo en ik wou graag weten hoeveel die waard is en waar ik em het beste kan verkopen. Ik zie sommige sites waar bedragen oplopen tot 50.000 dollar. De nintendo die ik heb doet het goed en er zit ook die pistool en 2 controllers bij. Met een paar hele goeie spellen.
Alvast bedankt

Toegevoegd na 13 minuten:
Dit is mijn nes met dezelfde spullen en doos zoals deze foto

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
28.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie sommige sites waar bedragen oplopen tot 50.000 dollar. Link?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moet je vragen bij de mediamarkt, daar weten ze dat soort dingen wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de MM hebben ze verstand van de Wii en misschien weten ze al wat over de Wii U, van een systeem uit '85 weten ze net zoveel als de toevallige verkoper die zich er toevallig voor interesseert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.geekosystem.com/ebay-sold-nes-50000/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
UPDATE: It appears that the buyer defaulted on his NES bundle purchase, and now ronald3868 has re-listed the item for $35,000, writing: “BUYER DID NOT PAY FOR ITEM. ITEM BEING RE-LISTED. REASON IS BEING KEPT PRIVATE.” Will another moneyed gamer help this poor soul?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://boingboing.net/2010/02/10/old-nintendo-nes-sys.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat niet om de NES maar om het specifieke spel wat erbij zit. Kijk eens naar het spel links en kijk nou eens naar mijn link in mijn antwoord. Toegevoegd na 1 minuut:
Een NES met dit spel dan kom je er wel.
http://www.techdigest.tv/2011/05/38000_nes_cartr.html

Het beste antwoord

Slapen doen we 's nachts. Een NES brengt 100-200 euro op, het ligt er aan hoeveel en welke spellen erbij zitten. Zelda's doen het meestal goed. 50.000 zal je alleen voor een overcomplete set krijgen (dus alle games ooit uitgebracht + (speciale) NES met alle controllers).

Toegevoegd na 1 minuut:
Een NES met dit spel dan kom je er wel.

http://www.techdigest.tv/2011/05/38000_nes_cartr.html

Toegevoegd na 9 minuten:
30/50 euro (het wordt steeds minder).

Toegevoegd na 10 minuten:
Zoals met alles, even op marktplaats checken, daar zie je snel genoeg een soort standaard prijs. De laagste prijs is de meest waarschijnlijke.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dromen doen we 's nachts bedoel je ;) Je vergeet er bij te zeggen dat voor 50.000 dollar ALLE onderdelen (console, controllers, spelen) in mint condition (dus ongebruikt, nieuw in doos, aangeschaft voor de toekomstige verzamelaar als investering dus eigenlijk) moeten zijn. Een oude eerste NES met controllers en een paar spellen heb je al voor tussen de 3 en 5 tientjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jups, nog even nagekeken maar met 3 tientjes heb je er al eentje ja.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toen ik zat te zoeken op engelse en amerikaanse sites stond er dat deze veel waard is maar dat je deze niet moest verkopen op eBay of een soortgelijke site zoals marktplaats maar dat je hem spechiaal moest verkopen op een veiling ofz weet je daar iets over?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk nou eens na, als mensen die heel graag een NES willen kopen weten dat ze op MP/ebay bijna niks kosten en op een veiling 10.000en euro's kosten waar zullen die mensen dan een NES gaan kopen? Is er nou iets mis met het logische denkvermogen van sommigen hier of ben ik nou zo slim? Zoals ik al zei geef gewoon de links en hou op met onzin praten als je het niet kan ondersteunen met bewijs. Als je een hele speciale uitvoering hebt (die je niet hebt) zou het kunnen dat daar veel geld voor geboden kan worden. Dan nog is Ebay juist een goede plek om zoiets te verkopen, wereldwijd/lange tijd te koop/laagdrempelig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste tomaat. U bent zo slim.

Andere antwoorden (4)

Een gewone NES van vroeg is niet zo heel veel meer waard. De exemplaren die voor 50k dollar verkocht worden zijn waarschijnlijk nooit uit de doos geweest, uit de eerste productieserie én hebben zeldzame spellen.

Ik ga er van uit dat jouw NES geen van dit alles heeft/is en dan zou ik zeggen 3 tientjes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Exclusief spellen uiteraard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de sites die ik heb gekeken stond er niks over dat de nintendo met doos werd verkocht het belangrijkste was de spullen die er bij zaten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Links links links. Daarnaast zijn er hele bergen sites die niets anders doen dan proberen mensen op het verkeerde been te zetten. http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
Zoek eerst de waarde van de spellen op. De NES zelf is niet zo veel waard, maar uit andere reacties blijkt maar weer dat spellen veel waard kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat ook bedrag als 45 euro een goed bedrag is om hem te kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De nes met orginele controllers met de orginele doos met het serienummer onder de 100 is alleen 50.000 tot 60.000 waard in amerika heb ik gehoord