Wii remote werkt niet, wat moet ik doen?

De lampjes knipperen wel maar de remote gaat niet aan... Synchroniseren werkt niet, al zo'n 5 keer geprobeerd. Wat moet ik doen??

Toegevoegd na 7 minuten:
Het is een omgebouwde wii, maar de ombouwing doet het al een tijdje niet meer, omdat de software daarvan moet worden ge-update!

Toegevoegd na 7 minuten:
Het is een omgebouwde wii, maar de ombouwing doet het al een tijdje niet meer, omdat de software daarvan moet worden ge-update!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

1. Open up the SD Card compartment on the Wii.
2. Open up the battery cover on the remotes.
3. Press the red Sync button on the Wii, and then on one of the remotes.
4. Repeat for whatever remotes need synced.

1. Open het SD Kaart klepje
2. Haal de batterij klepjes weg
3 Druk op de rode sync knop op de Wii en dan op de remote
4. Doe dit voor elke remote

Bijzonder vreemd verhaal maar schijnt te kunnen werken.