Ik heb FIFA 13 gekocht en hij wil niet online 'EA servers not available' Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heeft niemand een oplossing voor.
Dan moet je wachten tot ze wel 'availble' zijn.
Bij WOW bijv. zijn de servers ook wekelijks not availble ( off-line)
ivb met wekzaamheden(onderhoud)
Geduld dus,maar miss is het inmiddels voorbij?

Antwoorden (1)

Om gebruikt te maken van online-functies van bepaalde spellen kan het soms gebeuren dat de servers die de online-functies bewerkstelligen overbelast raken omdat er opeens veel mensen er gebruik van maken. Dan zijn die servers meestal niet beschikbaar totdat men daar een oplossing voor heeft gevonden. Van jouw kant bestaat er niet echt een andere oplossing, anders dan wachten totdat de storing voorbij is.

Aangezien FIFA '13 kort geleden is uitgekomen is de hoeveelheid gelijktijdige gebruikers waarschijnlijk boven de capaciteiten van de servers dan waar de ontwikkelaars hebben gerekend. Dat komt wel eens vaker voor, en naar mate de tijd vordert worden zulke problemen verholpen en servercapaciteiten uitgebreid. Maar nu kun je niets anders hebben dan geduld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar t lijkt me toch als je zoveel spellen op de markt brengt dat je eerst ervoor zorgt dat je n server heb die dat aankan
want je weet dat spellen als fifa en pes goed verkocht worden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Men kan nooit exact zeggen hoeveel mensen het spel zullen gaan kopen, en onderschatten van servercapaciteit is niet ongewoon. Het gebeurt wel vaker dat bij IT-zaken de problemen was bekend worden als opdagen. Ze kunnen moeilijk testen om een paar miljoen gebruikers tegelijkertijd hun servers te laten gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok bedankt voor de informatie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebeurt bij veel games, laatst nog bij guild wars 2