Wordt nintendospel prof Layton deel 5 ook uitgebracht in non-3d versie?

Ik heb alleen een gewone nintendo ds lite, en ben gek op prof layton spellen. Maar de nieuwe, deel 5, komt uit in 3d. Is er voor mij dan geen mogelijkheid om de nieuwste te spelen? Behalve natuurlijk de nieuwe nintendo met 3d kopen. Maar behalve duur vind ik zo'n ding ook niets, krijg er last van mijn ogenvan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Er is een schuifknop op 3ds, je kan hem in 3D zetten, maar ook 2d. 2de is gewoon vlak waardoor je geen hoofdpijn krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee helaas, dat spel is exclusief voor 3DS en 3DSXL:

"30 augustus 2012 – De archeoloog en puzzelkraker Professor Layton beleeft binnenkort een gloednieuw avontuur dat dieper dan ooit in het verleden van de professor graaft: Professor Layton en het Masker der Wonderen. Deze nieuwe titel in de populaire serie puzzelavonturen is in Europa verkrijgbaar vanaf 26 oktober 2012, exclusief voor Nintendo 3DS en Nintendo 3DS XL. De game is bij retailers verkrijgbaar als traditionele verpakking, en zal tegelijkertijd ook beschikbaar komen als digitale download via de Nintendo eShop."