Playstation 3 opnemen via hdmi kabel?

Kan ik mijn playstation 3 verbinden met mijn computer door een usb poort (heb geen hdmi input op mijn computer ) zodat ik op mijn computer het beeld van mijn playstation 3 kan opnemen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee zover ik weet anders zou iedereen dat doen. Je kan het filmen of een hd kaart kopen als je 1080 hp wilt. Enige nadeel: kost €200

Antwoorden (1)

Nee dat kan niet.
Je zult een videograbber met hdmi moeten kopen.
Poor-mans oplossing is je camera op je beeldscherm richten. Met wat geduld, een statief en de juiste belichting kan dat verrassend goede kwaliteit opleveren.