Wat betekent dat 512x512 bij Minecraft texture packs?

Wat maak het uit als je 16x16 neemt en wat als je 512x512 neemt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

dat is 512 bij 512 pixels. de native texture resolution van minecraft is 16x16, dus als je daar 512 bij 512 pixels in propt ziet het er scherper uit. (Zet je computer scherm maar eens op de laagste resolutie en dan weer omhoog met behulp van rechter muisknop op je bureaublad)

Minecraft gebruikt al redelijk veel ram, maar als je de hd texture packs gaat gebruiken zal hij nog meer nodig hebben. Zelf vind ik 256x256 al goed genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij de resolutie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, dat is de resolutie van de textures van de blocks, etc. Hogere resolutie betekent meer detail. Is wel wat zwaarder voor je pc, als het goed is.